Samodzielne stanowisko pracy ds. klasyfikacji i kartografii gleb Stanowisko Imię i nazwisko pracownika | Piętro Nr pokoju | Nr telefonu | E-mail | Stanowisko pracy ds. klasyfikacji i kartografii gleb Sławomir Matysiak | X 1026 | (95) 7 115 513 | |
Zadania: sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działaniem organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie: prowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów, przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości, prowadzenia map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości oraz prowadzenia analiz zmian w strukturze agrarnej oraz monitorowania zmian w sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji; kontrolowanie prawidłowości prowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywania map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości; kontrolowanie wykonywania obowiązku analizy zmian w strukturze agrarnej oraz programowania i koordynacji prac urządzeniowo-rolnych oraz monitorowania zmian w sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji; opracowywanie wszelkich informacji i sprawozdań w zakresie powyższych zagadnień; rozpatrywanie wniosków o wydanie upoważnień do samodzielnego wykonywania klasyfikacji gruntów i przeprowadzania kontroli projektów operatów klasyfikacyjnych oraz prowadzenie wojewódzkiego wykazu osób upoważnionych.
Samodzielne stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu, spraw organizacyjnych, sprawozdawczości i analiz
Stanowisko Imię i nazwisko pracownika | Piętro Nr pokoju | Nr telefonu | E-mail | Stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budzetu, spraw organizacyjnych, sprawozdawczości i analiz Vacat | | | |
Zadania: opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w części, dla których dysponentem jest Wojewoda, dla działów klasyfikacji budżetowej nadzorowanych przez wojewódzkiego inspektora; sporządzanie jednostkowych planów wydatków budżetowych według działów klasyfikacji budżetowej, dla działów nadzorowanych przez wojewódzkiego inspektora; przygotowywanie wniosków do Wojewody o dokonanie zmian w planach wydatków budżetowych, dla działów nadzorowanych przez wojewódzkiego inspektora; sporządzenie rocznego harmonogramu wydatków, dla działów nadzorowanych przez wojewódzkiego inspektora; sporządzanie zapotrzebowań na wydatki bieżące w ramach limitu środków finansowych będących w dyspozycji wojewódzkiego inspektora; prowadzenie wewnętrznej ewidencji przekazanych dla jednostek samorządu terytorialnego dotacji celowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących geodezji i kartografii; zbieranie okresowych informacji o zaawansowaniu wydatkowania dotacji celowych przekazanych jednostkom samorządu terytorialnego na potrzeby realizacji zadań z zakresu geodezji i kartografii przez samorządy; sporządzanie analiz dotyczących wydatkowania środków dotacji celowych pochodzących z budżetu państwa oraz dokonywanie analiz w zakresie realizacji zadań wykonywanych przez samorządy jako zadania z zakresu administracji rządowej; prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków organów administracji geodezyjnej i kartograficznej o dotacje z Centralnego i Wojewódzkiego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz sporządzanie sprawozdawczości z wykorzystania tych dotacji dla Głównego Geodety Kraju; koordynowanie i nadzorowanie przygotowywania akt do przekazywania ich do archiwum zakładowego przez komórki organizacyjne inspekcji oraz prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych.
Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi biurowo – administracyjnej Stanowisko Imię i nazwisko pracownika | Piętro Nr pokoju | Nr telefonu | E-mail | Stanowisko pracy ds. obsługi biurowo - administracyjnej Krystyna Jaguszewska | X 1021 | (95) 7 115 458 (95) 7 115 503 | krystyna.jaguszewska@lubuskie.uw.gov.pl
|
Zadania: prowadzenie obsługi kancelaryjnej i biurowej inspekcji; prowadzenie ewidencji spraw i korespondencji w systemie „e-Urząd - System Obiegu Dokumentów EDICTA" oraz obsługa klientów inspekcji; obsługa inspekcji w zakresie prowadzenia listy obecności, spraw urlopowych pracowników i ewidencji delegacji służbowych; sporządzanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych; prowadzenie spraw gospodarczych oraz socjalnych inspekcji; wykonywanie kserokopii dla potrzeb kierownictwa inspekcji, obsługa faksu i poczty elektronicznej; przygotowywanie informacji przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej urzędu oraz na potrzeby komunikacji społecznej; zamawianie publikacji i wydawnictw na potrzeby inspekcji; prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń do serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń powielających w inspekcji; nadzorowanie spraw bhp w inspekcji.
Samodzielne stanowisko pracy ds. kontroli i nadzoru zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Delegaturze Urzędu w Zielonej Górze Stanowisko Imię i nazwisko pracownika | Piętro Nr pokoju | Nr telefonu | E-mail | Stanowisko pracy ds. kontroli i nadzoru zasobu geodezyjnego i kartograficznego Wakat | | | |
Zadania: sprawowanie nadzoru nad działaniem organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, w zakresie geodezji i kartografii; prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których wojewódzki inspektor jest organem w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, pierwszej instancji w sprawach określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz wyższego stopnia w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej; rozpatrywanie skarg i wniosków na działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, realizujących zadania określone w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz inne jednostki organizacyjne, których przedmiot działania obejmuje wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych; rozpatrywanie wniosków o zbadanie zasadności odmowy włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, powstałej w wyniku wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych, składanych przez wykonawców tych prac; prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem kopii zabezpieczających wojewódzkiej i powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, w tym w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków; kontrolowanie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii przez urzędy, instytucje publiczne i przedsiębiorców, w zakresie: a) zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz standardami technicznymi w dziedzinie geodezji i kartografii, b) wypełniania obowiązku zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz przekazywania materiałów i informacji uzyskanych w wyniku tych prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz uzyskiwania zgody na rozpowszechnianie, rozprowadzanie oraz reprodukowanie w celu rozpowszechnienia i rozprowadzenia map, materiałów fotogrametrycznych i teledetekcyjnych, stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, c) prawidłowości prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, wojewódzkich i powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, d) wykonywania zadań dotyczących zakładania i aktualizacji mapy zasadniczej, zakładania osnów szczegółowych, uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, zatwierdzania projektów osnów szczegółowych, e) przestrzegania obowiązku ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, f) wykonywania obowiązku zgłaszania lokalnych systemów informacji o terenie do zaewidencjonowania oraz obowiązku przekazywania kopii zabezpieczających bazy danych systemu do wojewódzkiego inspektora, g) prawidłowości naliczania i egzekwowania opłat za czynności związane z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, prowadzenie krajowego systemu informacji o terenie, udzielanie informacji, wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków; kontrolowanie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii w urzędach realizujących zadania służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prawidłowości prowadzenia postępowań administracyjnych w dziedzinie geodezji i kartografii oraz numeracji porządkowej nieruchomości; sprawdzanie legalności i celowości wydatkowania środków budżetowych na zadania geodezyjne i kartograficzne.”
|