Wojewoda Lubuski ogłasza otwarty konkurs ofert dla gmin i powiatów Województwa Lubuskiego na realizację zadań w ramach rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań „Razem bezpieczniej”, w obszarze „Bezpieczeństwo imprez sportowych”.
Zasady przyznawania dotacji:
· zgodnie z Regulaminem Konkursu na projekt dotyczący bezpieczeństwa imprez sportowych pn. „Bezpieczeństwo imprez sportowych” ustalonym i zatwierdzonym przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Regulamin w załączeniu).
Termin składania ofert:
· oferty należy składać w terminie do dnia 15 maja 2009 r. w sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp. · składane oferty opisać: Konkurs „Bezpieczeństwo imprez sportowych”.
Termin, tryb i kryteria oceny ofert:
· złożone oferty zostaną rozpatrzone przez „Wojewódzki Zespół ds. wdrażania i koordynowania realizacji rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej” powołany Zarządzeniem Nr 107 Wojewody Lubuskiego z dnia 15 maja 2007 r. w terminie do 30 maja 2009 r., zgodnie z kryteriami ustalonymi w § 8 ww. Regulaminu.
regulamin_po_uzgodnieniach1.pdf pobierz dokument
|