Numer ogłoszenia: 146275 Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydata na stanowisko w służbie cywilnej: inspektora do spraw planowania i realizacji budżetu, spraw organizacyjnych, sprawozdawczości i analiz w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
Liczba stanowisk pracy: 1 Wymiar etatu: 1 Miejsce wykonywania pracy: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim – Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w części, dla których dysponentem jest Wojewoda, dla działów klasyfikacji budżetowej nadzorowanych przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego; sporządzanie jednostkowych planów wydatków budżetowych według działów klasyfikacji budżetowej oraz rocznego harmonogramu wydatków, dla działów nadzorowanych przez Wojewódzkiego Inspektora; przygotowywanie wniosków do Wojewody o dokonanie zmian w planach wydatków budżetowych, dla działów nadzorowanych przez Wojewódzkiego Inspektora; planowanie, monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie wydatków oraz mierników określających stopień realizacji celów w układzie zadaniowym; sporządzanie zapotrzebowań na wydatki bieżące w ramach limitu środków finansowych będących w dyspozycji Wojewódzkiego Inspektora; prowadzenie wewnętrznej ewidencji przekazanych dla jednostek samorządu terytorialnego dotacji celowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących geodezji i kartografii; zbieranie okresowych informacji o zaawansowaniu wydatkowania dotacji celowych przekazanych jednostkom samorządu terytorialnego na potrzeby realizacji zadań z zakresu geodezji i kartografii przez samorządy; sporządzanie analiz dotyczących wydatkowania środków dotacji celowych pochodzących z budżetu państwa oraz dokonywanie analiz w zakresie realizacji zadań wykonywanych przez samorządy jako zadania z zakresu administracji rządowej;
Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa, budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodnie z opisem stanowiska pracy n i e z b ę d n e: wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe ekonomiczne, roczne doświadczenie w pracy w geodezji lub w administracji, znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej w MS Outlook, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
w y m a g a n i a d o d a t k o w e: Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Termin składania dokumentów: 07-10-2012
Miejsce składania dokumentów: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje: w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, tylko osoby, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomione e mailem lub telefonicznie o kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego, oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego), oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95-7115 263.
|